Tuesday, December 7, 2010

`hASUtAn~

sejak bertahun2 aku berjaya tepis godaan 'benda alah' nie...huh..bajet iman tebal la kalu berjaya tepis..aku tengok membe aku,huh..'dress up' dorang...hulamak.....leh cair kot....tapi xper...aku kan cool jugak....fikir banyak mende yg nk kena settle and aku ni boleh termasuk lam kategori gurlz yang sangt bz in da world....huh..bajet beb.....
al kisahnyer ....oleh sebab ego y tak mau nak mengalah..... ngan 'cute kura2'....aku terpaksa korbankan masa aku tuk wat blog nie...huh...kan aku dah cakap aku dah terkena hasutan die...argggghhhhhhhh....dari tengahari tadi aku dok bazir masa sampai ke malam nie oiiii.....semate2 nak dress up blog aku.....makan pon aku dah tolak tepi................!!gile!!

2 comments:

  1. ngeeeee
    hahaha kira ok la 2...
    wjud jgk blog ni kn...hehe

    ReplyDelete
  2. hehe...2 la..akhirnyer....y pntg slow edit menda alah nie

    ReplyDelete